1.09.2009

Vicky Cristina Barcelona


Ülkemizde bugün vizyona girecek olan bir Woody Allen filmi.Genelde Woody Allen filmlerini salakça , anlamsız ve kendini tüketmiş bir yönetmenin ne yapsa izlenecek yapıtları olarak görmüşümdür ama bu filmi bir kaç hafta önce izleme fırsatım oldu. Belki de kadrosunda Javier Bardem (Juan Antonio) , Penelope Cruz(Maria Elena) , Scarlett Johanson(Cristina) ,Rebecca Hall(Vicky) olmasa bu filmini de aynı önyargı ile izleyecektim .Ama filme bayıldım. :) İspanya'ya tatile giden 2 kız arkadaşın , bohem ressam(Juan) ile kısa tatil macerasını anlatıyor. Görüntüler , müzikler , yemekler , şarap , Penelope Cruz'un katalanca konuşması (!) filmi tekrar tekrar izlettirecek bana.O konuştukça ispanyolca öğrenesim geldi.O konuştukça üzerine Pedro Almadovar filmi ,izleyesim geldi.
Filmden bir replikle bitirmek istiyorum yazımı.(malum işler beni bekler)
Juan Antonio: Maria Elena used to say that only unfulfilled love can be romantic.

Hiç yorum yok: