3.26.2009

seçim ve Cumhuriyet 'in Manşeti




Seçim hazırlıkları partilerde ve medyada tam gaz sonuna ulaşırken bugünkü sayısında Cumhuriyet gazetesi Türk seçmeninin yönetimi seçmeye olan kayıtsızlığına ve herbir bireyin oyunun önemini de hatırlatmak istemiş ki hem esprili hem de yerine ulaşan bir manşet yapmış. Çok hoşuma gitti ve çok yaratıcı geldi bana.Ben mangal partisini tercih ederdim doğrusu bu pazar :))Yaşasın MP.


Şaka bir yana oy kullanmak istiyorum ancak her zamanki gibi bir umutsuzluk ve güvensizlik çerçevesinde oyumun boşa gideceğine kazansa da kaybetse de ideolojim eminim. Dünya , Türkiye yaşanılabilir ve keyif alınabilirliğinden her geçen gün daha fazla ödün veriyor. Yönetmek ve yönetilmeye olan kuşkusuz tiksintimden olsa gerek , Mangal Partisine oy vermek istiyorum .Doğanın , bütün -izmleri bir gün cezalandırabileceği umuduyla o gün akşama kadar uyuyacak ve hayallere dalacağım.

Hiç yorum yok: